القائمة الرئيسية

الصفحات

ازاي اروح مول العرب من مدينة نصر

في اكتر من طريقة تقدر تروح منهم لمول مصر فى منطقة 6 أكتوبر على حسب المنطقة اللي هتتجه منها لاكتوبر ، في المقال ده هنعرض اكتر من طريقة تقولك ازاي تروح مول مصر من أماكن مختلفة لمول مصر.
اكتشف سر نجاح هاتف oppo reno 5

ازاي اروح مول مصر من الجيزة وفيصل

فى حالة انك هتروح مول مصر من اتجاه الجيزة أو الهرم أو مريوطية أو فيصل اركب من ميدان الجيزة عربيات اكتوبر وعرف السواق انك نازل مول مصر ، كمان تقدر تروح عن طريق ميدان الرماية أو من موقف “مشعل”بالهرم فى باصات بتروح 6 اكتوبر.

ازاي اروح مول مصر من التحرير أو رمسيس

فى حالة انك هتيجي من رمسيس أو التحرير فى موقف عربيات فى رمسيس وفي التحرير فى عربيات مخصصة لأكتوبر وهتقول للسواق انك نازل مول مصر .

ازاي اروح مول مصر من مدينة نصر

فى حالة انك هتيجي من مدينة نصر فى اكتر من طريقة ومن الطرق اللي ممكن تستخدمها هي المترو في حالة إذا كنت من سكان المناطق المجاورة لمحطة الأستاد او ارض المعارض بالمترو ، تركب من محطة مترو الاستاد للعتبة ومن العتبة للسادات او الشهداء ولو ركبت من رمسيس هتلاقي عربيات اكتوبر ورا سور القسم او من موقف الباصات بالتحرير ، أو عن طريق باص من مدينة نصر للتحرير او رمسيس ومن رمسيس أو التحرير تركب عربيات اكتوبر وتقول للسواق مول مصر .
ازاي اروح مدينة الرحاب

ازاي اروح مول مصر من المهندسين

فى حالة انك هتيجي من المهندسين هتركب أي مواصلة صغيرة لميدان لبنان ومن ميدان لبنان بتركب عربيات اكتوبر وبتقول للسواق مول مصر .

 #ازاى اروح مول العرب من الجيزة, #ازاى اروح مول مصر من الجيزة, #ازاى اروح مول مصر من ميدان لبنان, #ازاي اروح مول مصر من حلوان, #ازاي اروح مول مصر من فيصل, #عنوان مول مصر بالتفصيل, #موقع مول مصر بمدينة 6 اكتوبر, #مول مصر من ميدان الحصري


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق