القائمة الرئيسية

الصفحات

ازاي اروح كايرو فيستيفال

ازاي اروح كايرو فيستسفال مول

أسهل 5 طرق للذهاب إلى كايرو فيستيفال 
ازاي اروح كايرو فيستيفال مول لو عايز تروح لمول كايرو فيستيفال التجمع الخامس سواء من الهرم او اكتوبر والمهندسين فى المقال ده هنجاوب على سؤال ازاي اروح كايرو فستيفال عن طريق المواصلات . مواصلات كايرو فيستسفال :

ازاي اروح كايرو فيستيفال من المعادي


لو حابب تروح مول كايرو فستيفال من المعادي هيبقى متاح طريقتين الطريقه الاولى انك تركب مواصلة من المعادي لموقف السيدة عائشة ومن موقف السيدة عائشة تاخد ميكروباص للتجمع …

اركب أي وسيلة مواصلات متجهة لمدينة نصر سواء لموقف العاشر او للزهراء واركب أي وسيلة مواصلات للتجمع .
ازاي اروح مدينة الرحاب

ازاي اروح مول كايرو فيستيفال بالمترو

اقرب محطة مترو لكايرو فيستيفال .
ازاي اروح كايرو فيستسفال بالمترو
من الطرق السهلة من خلالها تقدر توصل بيها للتجمع من مناطق مختلفة هي ركوب أقرب محطة مترو لمحطة المنيب وتنزل المنيب بتلاقي موقف عربيات فى عربيات بتروح التجمع اركب اي عربية منهم راحة التجمع وقوله ينزلك كايرو فيستيفال .

تعرف على سعر و مواصفات Oppo Reno 5

ازاي اروح كايرو فيستيفال من الهرم


لو حابب تروح مول كايرو فيستيفال التجمع من الهرم ، تتجه بموقف المنيب وتاخد باص من المنيب لزهراء مدينة نصر ، ومن زهراء هتلاقي مواصلات للتجمع .
إقرأ أيضاً : مواصلات العاصمة الادارية الجديدة

ازاي اروح كايرو فيستيفال بالعربيه 

لازم تاخد الطريق الدائري تجاه المعادي وتستمر في قيادة السيارة طوالي ستجده يمين أول نفق يقابلك وطبعاً مش هتنزل النفق، ولكن هتدخل يمين من فوق النفق في أول يوتيرن عشان ترجع تدخل كايرو فيستيفال. 

ازاي اروح كايرو فيستيفال من موقف المنيب 

هتاخد الميكروباص اللي بيروح زهراء مدينة نصر وهتقول له ينزلك أمام فيستيفال سيتي مول. 

إزاي اروح كايرو فيستيفال من الزقازيق

ازاي اروح كايرو فيستيفال مول من الزقازيق بالقطار

بالقطار :

هتركب قطار الزقازيق القاهرة وطبعاً هتنزل في محطة رمسيس، لما تطلع بره محطة رمسيس هتلاقي ميكروباصات التجمع الخامس اركب معاه هيوصلك كايرو فيستيفال. 
 #ازاى اروح كايرو فيستيفال من اكتوبر, #ازاى اروح كايرو فيستيفال من التحرير, #ازاى اروح كايرو فيستيفال من الجيزة, #ازاى اروح كايرو فيستيفال من الف مسكن, #ازاى اروح كايرو فيستيفال من المعادى, #ازاى اروح كايرو مول بالمترو, #كيف اذهب الى كايرو فيستيفال #مواصلات لكايرو فيستيفال


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق